КАРАНТИН (квітень)-2020

Прочитати текст й   виписати мистецьку скарбничку. Фотореклами гуртка,секції, студії надсилати на пошту  nkisiel2016@gmail.com , зазначивши прізвище та ініціали

№29-30 Збереження мистецьких надбань:музеї,галереї, бібліотеки
Опрацюйте параграф. Випишіть мистецьку скарбничку в зошит.
Д.З.№1.Фото малюнка   маршрутного листа світової подорожі , з метою відвідати  музеї, пам'ятки архітектури на вибір , надішліть на ел.адресу nkisiel2016@gmail.com
Д.З.№2 Написати 10 переконливих аргументів на користь улюбленої книги
7клас
№27.Життя в гармонії з природою:ландшафтний  дизайн, біодизайн. Виконати малюнок ландшафту (куточок відпочинку) з простим архітектурним об'єктом.


№28.Дизайн масових заходів. Фірмовий стиль. Розробка фірмового стилю музичного фестивалю «Співуча родина» або хореографічного телеконкурсу «Танці-Шоу»
Фірмовий стиль — це те, що робить компанію пізнаваною, рекламу — що запам'ятовується. Він виявляється в повторенні основних елементів фірмового дизайну (логотип, кольори, шрифти) на всіх елементах рекламної кампанії.

При створенні фірмового стилю необхідно пам'ятати про те, що обраний стиль в ідеалі повинний добре виглядати як на візитці 90×50 мм, так і на рекламному щиті площею 5 м2, як у кольорі, так і в чорно-білому варіанті (наприклад, факсимільна копія).
Різні форми реклами і просування:
  • реклама в пресі; радіо- і телереклама;
  • виставковий стенд;
  • реклама на транспорті;
  • зовнішня реклама;
  • інформаційний лист;
  • буклет;
  • календар;
  • плакат.                                                                                                                                                                Логотипом є спеціально розроблене, оригінальне зображення повного або скороченого найменування фірми (можливо також одного товару або групи товарів).    ТОЖ, спробуйте вигадати та намалювати логотип  музичного фестивалю або  творчого  конкурсу.        Творчості ВАМ!          
                                                                               
            




6клас
 Людина на прогулянці з собакою. Жанр пейзаж поєднується з портретом

Послідовність малювання "Людина з собакою"
Жанр, присвячений зображенню людини або групи людей, називається портретом. Мистецтво портрета народилося кілька тисяч років тому. Найдавніші зі збережених творів цього жанру - це гігантські скульптурні зображення давньоєгипетських правителів-фараонів, висічені з каменю.
Давньогрецький скульптор Поліклет у своєму творі «Канон» стверджував, що в правильно складеному тілі людини всі частини розмірні та пропорційні між собою. На доказ теорії Поліклет виліпив статую, назвавши її «Дорифор». (Демонстрація відповідних репродукцій.)
Для багатьох поколінь вона стала символом досконалості, краси людського тіла! А для скульпторів — зразком для наслідування. І в наші дні уявлення про красу майже не змінилося. Як і раніше, юні художники осягають таємниці скульптури  античності, тобто греко-римської стародавності. Фігуру людини дуже складно зобразити, тому необхідно знати пропорції людського тіла.

Як, наприклад, у математиці одиницею виміру довжини є сантиметр, так у зображенні фігури людини одиницею виміру є голова. (Демонстрація таблиці фігури людини.) Голова в довжину зросту людини вміщується 8 разів, плечей — 2 рази; у довжину від плечей до стегон (тулуб) — 3 рази, від стегон до ступні (ноги) —4 рази; у довжину рук (від плеча до кисті) — 3,5 разу. Ці канони  вивів Поліклет ще в Стародавній Греції.





5клас 
  Час новітній створює красу.  Дизайн.  Заставка до телепередачі "У світі диких тварин"

Художники­-конструктори — дизайнери — проектують красивий одяг, зручний транспорт, привабливі побутові речі, яскраву рекламну продукцію. Художня творчість із оформлення середовища отримала назву дизайн.

Дизайн — це творчий метод, процес і результат художньо­технічного проектування промислових виробів, їхніх комплексів і систем, орієнтований на досягнення найповнішої відповідності створюваних об'єктів і середовища загалом і потреб людини, як утилітарних так і естетичних.

Дизайн (англ. design) — задум, план, ціль, намір, творчий задум, проект і креслення, розрахунок, конструкція, ескіз, малюнок, візерунок, композиція, мистецтво композиції, витвір мистецтва. 

Дизайн — специфічний ряд проектної діяльності, що об'єднує художньо­предметне мистецтво і науково обґрунтовану інженерну практику у сфері індустріального виробництва.

Слово дизайн з англійської перекладається як проект, малюнок. Завдання дизайнера ­

спроектувати, створити привабливий зовнішній вигляд предмета, але щоб при цьому він не втратив своєї зручності, практичності. Дизайнер має стежити за тенденціями моди і передбачати, що покупцеві може більше сподобатися, враховувати різні смаки. Тобто мета роботи дизайнера ­ надати товару такого зовнішнього вигляду, щоб із багатьох схожих ми вибрали саме цей.   У той час як дизайнери  створюють великі промислові партії товарів, майстри декоративно-­ужиткового мистецтва виготовляють унікальні, неповторні речі, що часто   існують в одному екземплярі і тому так високо цінуються.
Існують такі види дизайну:
графічний,
 промисловий,
 комп’ютерний,
 ландшафтний.

Сьогодні дизайн проникає в царину промисловості, у побут та інші сфери життя людини

У графічному дизайні застосовують різні типи умовного зображення, наприклад логотипи, піктограми.

Найдавнішим зразком дизайнерської творчості є піктограма. Виникла вона ще в первісному суспільстві як найпростіший засіб передачі інформації. Зміст піктограм розкривався за допомогою прадавніх символів сонця, води, блискавки, стріли, ока, руки. Символами сьогодення стали, наприклад, веселка, лавровий вінок, якір тощо.
Піктограма — спрощене зображення предмета, що замінює слово умовним малюнком.
Нині піктограма лишається способом міжнаціонального спілкування, потреба в якому постійно зростає. Найуживаніші піктограми — знаки дорожнього руху, громадського транспорту (вокзалів, аеропортів тощо), побутових служб (їдалень, перукарень та ін,).
Художники-­дизайнери розробляють графічні знаки, що стають символами певних установ, послуг. На них зображують людей, тварин, предмети, літери, цифри.
Логотип — оригінальне написання повної чи скороченої назви журналу, газети, галереї, фірми.
-Чи наша школа має свою головну візитівку,­ емблему, логотип?А ваш клас?
У вільний час, розробіть логотип для вашого класу.
Практична робота
 Створіть заставку до телепередачі «У світі тварин». За допомогою кольорової гами передайте загальну емоційну атмосферу дружби, доброзичливості, довіри, захоплення мистецтвом.
Проведіть мистецькі паралелі з творами К. Сен­Санса «Карнавал тварин» або іншою знайомою вам музикою на цю тему.


Ведмідь та інші.

Переглянь відео та виконай малюнок із зображенням 3-4 диких тваринок.
Матеріали на вибір.

          

Ось такі малюнки виконали учні 5-х класів



3 коментарі: